noutnaardedolfijnen2018.reismee.nl

De vliegreis en aankomst

De vliegreis en aankomst

Als ik dit schrijf is het vrijdagochtend 05:00 uur in de ochtend. Nout is wederom heel vroeg wakker. Hij moet duidelijk wennen aan het tijdsverschil.. tja.. en mama dus ook klaarwakker! Dan maar wat nuttigs doen en de afgelopen twee dagen samenvatten haha..

De vliegreis

Woensdagmiddag 9 mei 15:00 uur zijn we vertrokken met het vliegtuig richting het zonnige Curaçao. Nout heeft heel goed aangevoeld dat de dag eraan kwam want net als twee jaar geleden voelde hij zich die avond voor het vertrek niet lekker en heeft hij nog overgegeven.. Nu was ik wel minder bang dat hij ziek zou worden en kon ik beter inschatten dat het waarschijnlijk met het vertrek te maken had. En dat bleek ook zo te zijn.. Vol enthousiasme heeft hij de dag goed vol gehouden. De vliegreis ging goed! Nout heeft zelfs nog een kleine drie uurtjes geslapen. En Loek? Die hebben we 9 uur lang niet gehoord. Hij heeft nog nooit zo lang achter elkaar televisie gekeken Haha..

Aankomst Curaçao

Bij aankomst op Curaçao stond er een auto voor ons klaar op het parkeerterrein. Na deze gevonden te hebben zijn we richting ons verblijf gereden. Inmiddels was het lokale tijd 21:00 uur maar voor ons gevoel 6 uur verder, dus 03:00 uur in de nacht. Allemaal moe dus en direct door naar ons bedje.

En dan!! Mama, mama.. uit! Zegt Nout om 03:00 uur lokale tijd ? meneertje was klaarwakker en wilde niet meer slapen. Dus vroeg wakker en nog een lange dag voor de boeg. Omdat het Hemelvaartsdag was (dit wordt hier ook gewoon gevierd) waren alle winkels dicht.. Gelukkig hebben we nog een supermarkt gevonden die om 07:00 uur in de ochtend open ging.

Het rooster van Nout

Na ons ontbijt zijn we richting het Dolphin Center gereden. We wilden heel graag weten op welk tijdstip Nout is ingeroosterd. De ochtend of de middag. Bij aankomst zagen wij een heel bekend gezicht voorbij komen.. Het bleek Lisette te zijn! De begeleidster die Nout twee jaar geleden heeft gevolgd!! Twee jaar geleden is ze weer naar Nederland verhuisd en zou ze iets met paardentherapie gaan doen. Echter, ze is weer terug op het eiland en waarschijnlijk is ze ook weer gekoppeld aan Nout de aankomende twee weken. Nout moest even nadenken toen we haar zagen maar vervolgens kwam er al heel snel de knuffel en herkenning. Het rooster was nog niet klaar. Naar alle waarschijnlijkheid is hij eind van de middag ingeroosterd (15:30-17:30 uur) mmmm.. We hadden nog wel aangegeven dat onze voorkeur uitgaat naar de ochtend maar ik weet niet of ze hier nog wat mee kunnen doen. Vrijdagmiddag dus nog maar een keer richting het Dolphin Center om het rooster op te halen..

Zonnige groet

Femie

Fijn dat de reis goed is verlopen en Nout goed je best doen een hele dikke knuffel je natuurlijk ook voor Loek?

Femie

Hallo Nout en Loek fijn wat van jullie te hóren heel veel plezier ?