noutnaardedolfijnen2018.reismee.nl

Dag 2 therapie (dinsdag 15 mei)

Dag 2 therapie (dinsdag 15 mei)

Vanochtend voelde Nout zich niet lekker. Hij had het gevoel dat hij moest overgeven, voelde klam aan en zag witjes. Maar even rustig aan gedaan! Zou het komen door alle spanning van gisteren? Of is het de zon geweest? Hmm..

Om 10:30 uur moesten we bij het sea aquarium zijn voor een workshop over gedrags verandering door beloning. Heel interessant onderwerp en iets wat we direct kunnen toepassen.

Na de workshop gezwommen bij de Lions Dive. Nout wilde het water niet in en heeft de hele middag op zijn strandbedje gelegen. Er kwam weinig uit hem.

15:15 uur was Nout weer aan de beurt. Maar er kwam geen Nout naar buiten. Ik kreeg een soort van flashback naar twee jaar geleden. Ik direct kijken op het blog en jahoor, op dag twee wilde Nout twee jaar geleden ook geen opdrachten uitvoeren en duurde het heel lang voordat Nout naar buiten kwam.. Alleen vandaag dus helaas helemaal niet!! Dit hadden we ook in overleg met Lisette afgesproken. Zij kwam na een uurtje naar buiten en gaf aan dat hij de opdrachten niet wilde uitvoeren. Als we hadden toegegeven dan geven we zijn zin en kan het morgen weer precies hetzelfde gaan. Echt jammer maar voor ons gevoel de juiste keuze.
Na twee en een half uur kwam Nout uiteindelijk naar buiten! Hij gaf papa direct allemaal knuffels en was vrolijk, maar wij weten wel beter ;-)..bij het afscheid heeft hij Lisette wel drie keer een knuffel gegeven. Vervolgens pakte hij zelf zijn tas en deed deze om (nog nooit eerder zelf gedaan) en liep rustig aan de hand met ons mee naar de auto..

Er was nog een happy hour van het Cdtc maar daar zijn we niet meer heen geweest. We waren er niet voor in de stemming en dit begon al om 17:15 uur maar meneertje kwam pas rond 17:45 uur uit de ruimte.

Laten we hopen dat het morgen wel weer dolfijnentijd gaat worden!

Sippe groet

Arne

Yvonne je moet wel opschieten, dag 3 is ook geweest en we hebben straks dag 4 al... voor de lezers... dag 3 ??

Karin

Wauw!!! Wat mooi om te lezen en te zien. Dat Nout en Loek er zo van genieten.