noutnaardedolfijnen2018.reismee.nl

Tijdstip van de therapie en weekend

Het tijdstip van de therapie en weekend

Vrijdagmiddag zijn we nog een keer richting het Sea aquarium gereden om de formulieren voor de therapie op te halen.
Nout is elke dag ingedeeld van 15:15-17:15 uur bij psychologe Faye en stagiaire Mirte.
We gingen er al een beetje vanuit dat hij wederom gekoppeld zou worden aan Lisette van twee jaar geleden maar dit is dus niet het geval.. Dit vinden wij wel oké, andere mensen met andere inzichten en haar achtergrond is ook niet verkeerd gezien onze doelen. Vervolgens met zijn allen nog een ijsje gegeten en weer richting ons verblijf gereden. Afkoeling zoeken in het zwembad.

Vanwege het tijdsverschil van -6 uur stuur ik de blogs een dag later.. ik wil niet dat jullie midden in de nacht allemaal berichtjes op je telefoon krijgen Haha..

Gisteren verkoeling gezocht op een van de strandjes aan de kust, dit keer het prachtige playa Kalki. Echt een aanrader! Een klein strandje in Westpunt, helemaal aan de andere kant van het eiland. Als je wilt weten hoever? Het is maar iets meer dan een uur rijden haha..

P.s: Nout is nog steeds aan het aftellen..nog 1 nachtje slapen..

Warme groet

Maureen Oonk

Nou, klinkt heerlijk!!

Succes morgen Nout! En veel plezier.

?

Wies

Leuk dat we kunnen meelezen!
Geniet ervan samen en Nout; heel veel succes en plezier bij de dolfijnen vandaag!

Henny

Nout veel plezier vandaag met de dolfijnen,gr oma en opa

Moniek Jansen

Jaaaa, we kunnen nu meelezen. Leuk!
We wensen jullie veel succes, maar vooral heel veel plezier!