noutnaardedolfijnen2018.reismee.nl

Dag 7 therapie (dinsdag 22 mei)

Dag 7 therapie (dinsdag 22 mei)

We hebben gezwommen bij het huis.. Nout wilde zelf zwemmen. Daarna een tour met de auto langs de kust. Wachten tot 15:15 uur is best lang.. en als je dan de hele dag bij het huisje bent krijg je ook continue de vraag van Nout wanneer we naar de dolfijnen gaan Haha.. dus wat afleiding is wel een must..Nout en Loek hebben er vandaag ook wel baat bij.

We moesten nog muziek uitkiezen voor de film die gemaakt wordt van Nout. We hebben maar niet gekozen voor het liedje van Frozen dat Nout zo geweldig vind aangezien we de film vaker gaan bekijken in de toekomst. Coldplay en nog wat vrolijke muziek is dan beter vol te houden.. Haha

In de binnenruimte heeft Nout gevist. Er lagen verzwaarde knuffels (zeester, dolfijn, vis, krab) Nout moest eerst het zinnetje opzeggen en dan mocht hij de vis of de zeester of dolfijn opvissen.. waarom zware knuffels? dan komt er meer druk op zijn lichaam.. en dan voelt hij meer wat hij aan het doen is..

Vervolgens in het water weer keuzes maken. Dit ging heel goed. Hij krijgt er steeds meer plezier in.. rondjes zwemmen met de dolfijn vindt Nout niet zo leuk. De opdrachtjes met Nubia zijn natuurlijk veel leuker. Dus Nout roept al snel 3,2,1 en dan moest de dolfijn van Nout naar het dok terugzwemmen maar Nout moest het volgende vragen;  “Anouk “ dolfijntrainster) “wil je fluiten” vragen.. en dit deed hij ook netjes zonder mokken.. vandaag weinig nee in het water.

Morgen wat meer info over Loek zijn programma..

Adventure of an lifetime groet,